.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنان راهب در نطق پيش از دستور مجلس

نماينده مردم تنكابن و رامسر گفت: جشن بزرگ هسته‌اي يكي از افتخارات نظام جمهوري اسلامي ايران و دولت نهم است .


جعفرقلي راهب، نماينده مردم تنكابن و رامسر در نطق پيش از دستور خود در دومين جلسه علني مجلس در سالجاري ضمن عرض تبريك به مناسبت نامگذاري سالجاري به نام سال نوآوري و شكوفايي از سوي مقام معظم رهبري، جشن بزرگ هسته‌اي را يكي از افتخارات نظام جمهوري اسلامي ايران و دولت نهم دانست .
نماينده مردم تنكابن در ادامه از حضور پرشور و حماسه‌آفرين ملت ايران در انتخابات مجلس هشتم تشكر كرد و گفت: اين حضور يكبار ديگر بر تقويت و اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران صحه گذاشت.
وي همچنين با اشاره به سرما و يخبندان زمستان سال 86 و وارد آمدن خسارات فراوان به بخش كشاورزي در بسياري از استانهاي كشور بخصوص مازندران گفت:در همين راستا عده‌اي از كشاورزان و ذخيره‌سازان مركبات و صاحبان ميادين و غرفه‌هاي مركبات از وزارت بازرگاني و بانكهاي ديگر وام گرفته تا بموقع محصول مركبات را جمع‌آوري و تحويل و به فروش برسانند كه به خاطر وجود مشكلات نتوانسته‌اند به تعهدات خود عمل كنند و موعد سررسيد پرداخت وامها فرا رسيده است كه اين مشكل بارها از سوي مسئولين و نمايندگان پيگيري شده است كه نهايتا از سوي دولت در فروردين بودجه‌اي براي جبران اين مشكل اختصاص يافت ولي تاكنون نحوه توزيع آن مشخص نشده است.
راهب در ادامه از دولت خواست تا زمان پرداخت كليه بدهي‌هاو سررسيدهاي بانك بدون اخذ كارمزد به مدت دو سال تمديد شود .
وي همچنين اعطاي وام قرض‌الحسنه طويل المدت جهت احياي و بازسازي باغات از بين رفته و پرداخت خسارات وارده از سوي صندوق بيمه محصولات كشاورزي را از ديگر راه‌حل‌هاي پيش رو عنوان كرد.
نماينده مردم تنكابن و رامسر در پايان خواستار پرداخت وام بلاعوض به كشاورزان بي‌بضاعت و خسارت ديده شد و خاطر نشان كرد: تجديد نظر در قيمت برگ سبز چاي و تكميل كمربندي تنكابن و پل بزرگ رامسر، تكميل گازرساني روستاها و آب آشاميدني ، توسعه فرودگاه رامسر و اجراي مصوبات دولت از سري مشكلات موجود در اين منطقه است كه نيازمند توجه و رسيدگي ويژه مسئولين مربوطه مي‌باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بیکار 21 فروردين 1387
باز هم می خواهید مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران شوید !!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.564 seconds.